Яким був 2022 рік для компанії «МОНОПАК»

Рік почався з великих планів на майбутнє, із зустрічей з клієнтами, домовленостями про нові об’єми, нові можливості, нові види виробництва гнучкої упаковки.

Ставилися цілі, розроблялася стратегія, прописувалися технічні та виробничі завдання, розроблялися KPI, та 24 лютого всі плани та надії розтрощила держава-терорист.

Було важко, було страшно, було боляче, було сумнівно щодо майбутнього, проте жага до життя, до розвитку, до підтримки держави та економіки країни були сильнішими за страх. Прагнення існувати та розвиватися стало рушійною силою керівництва компанії «МОНОПАК», яке змогло вмотивувати колектив та передати настрій боротьби і досягнення поставлених цілей. Компанія змогла зберегти команду професіоналів та спеціалістів своєї справи. Цінності компанії було переглянуто, вони тісно сплелись із цінностями загальнолюдськими. Команда стала більш згуртованою, емпатичною та уважнішою один до одного.

В умовах локдаунів, блекаутів, криз та воєнного стану в країні, компанія продовжила свою діяльність, забезпечуючи продовольчу та фармацевтичну сфери споживчою сировиною. Стикаючись кожного дня з новими викликами, долаючи нові перешкоди, вирішуючи нові проблеми щоденно, компанія «МОНОПАК» змогла адаптуватися і тепер будує стратегії на 2023 рік з урахуванням будь-якого сценарію. Бути на 100% впевненим у майбутньому наразі неможливо, проте компанія «МОНОПАК» вірить, що виклики 2023 року зможе здолати так само сміливо та впевнено, як і в 2022.